Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Shophunter.eu a boltvadász

Partnereink:



 


» Általános Szerződési Feltétel
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Szolgáltató adatai:

 

  • Szolgáltató neve: Slyuch Mihály e.v
  • Székhely: 5600 Békéscsaba Munkácsy u. 9.
  • Fő tevékenysége: 479102, Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
  • Adószám: 44385169-1-24
  • Váll.ig.száma: 1824580
  • Email: linkepites.muszakibazar@gmail.com
  • Bank: 10700165-65411865-51100005

Tárhelyszolgáltató:Bohemiasoft s.r.o.
Rudolfovska tr. 247/85, 37001 Ceske Budejovice

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll! Mivel regisztrációkor külön felhívjuk az újonnan regisztrált tagok figyelmét az itt leírtakra és a szállítási információkra, így utólagosan nem tudunk elfogadni olyan magyarázatot, hogy nem tájékoztattuk a vásárló jogairól és egyéb információkról!!! Így kérjük minden esetben, akár regisztrációkor, akár vásárlás előtt az itt leírtakat elolvasni!

Szerződés nyelve: magyar

A cég hivatalos adatai és elérhetősége az ügyfélszolgálat menüpont alatt érhető el! 
ITT: http://www.muszakibazar.hu/muszakibazar/2-Ugyfelszolgalat


Hasznos tudnivalók, jogok az internetes vásárlást illetően: 
http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas.html



Előszó:

A web áruházunkban olyan termékeket is talál amelyeket azonnali raktárról nem tudunk biztosítani! Az akciós termékek vásárlása előtt mindig egyeztessen a vevőszolgálatunkkal! Mivel a termékeinket nem csak a web áruházban áruljuk, hanem aukciós oldalakon is, így lehetetlen napi szinten ellenőrizni minden akciós és nem akciós raktárkészletet! A nem raktári termékeket csak egyedi megrendelésre szerezzük be! Ezen termékek
csak előreutalással rendezhetők, utánvéttel nem!

Folyamatosan bővítjük az általunk forgalmazott termékek körét. Ennek köszönhetően több Magyar céggel is kapcsolatban állunk. A belföldi forrásból származó termékek adatlapján feltüntetjük a várható szállítási időt.

Szállítási és fizetési feltételek

A megrendelést követően Ön egy E-mailt kap a rendelés során megadott e-mail címre, amely a rendelés részleteit tartalmazza (a rendelés bruttó árát és a szállítási költséget). Ezt követően még egy e-mailt küldünk Önnek előre utalásos fizetési mód kiválasztása esetén, amelyben a tájékoztatjuk az utalandó/bankkártyával fizetendő összegről. Utánvétes rendelés esetén  e-mailen vagy telefonon tájékoztatjuk a szállítási költségről. Rendelése ekkor kerül  feldolgozásra, a megbízást ekkor vállaljuk el. A kiszállításról igény esetén értesítést küldünk Önnek, melyben megadjuk a csomag ragszámát, amellyel a Magyar Posta weboldalán tudja nyomon követni a rendelt termék érkezését. Amennyiben nem Ön rendelte meg a listában szereplő termékeket, kérjük azt haladéktalanul jelezze az info@muszakibazar.hu mail címen! Ön fizetési kötelezettségének a rendelést követően, számla ellenében, átutalással/csekkel/paypallal/bankkártyás fizetéssel tehet eleget. A számlát xxxxxxxxxxxxxxx, azaz a webáruház üzemeltetője állítja ki.

A kiválasztott és megrendelt termékeket lehetőség szerint 3-20 munkanapon belül eljuttatjuk a megadott szállítási címre, amennyiben az importőrünknél elérhető. Termék hiány esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot és közöljük, hogy mikorra várható termék beérkezése és kiszállítása!

A postázás belföldről és külföldről történik a vásárló címére. A szállítást végző cégek: DHL, China Post, Hong Kong Post, Deutsce Post, Singapure Post, Magyar Posta.

A külföldről postázott termékek esetében a vételár tartalmaz minden költséget (vám + áfa), ezért semmilyen rejtett költség nem keletkezik.


Minden online rendelés esetében a szállítási díj pontosítása a megrendelés visszaigazolása során történik meg!


Webáruház és aukció oldalak / egyedi hirdetések - eltérő árak lehetnek !!!

Sérült csomag

Minden esetben a csomagot a kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni!!! Amennyiben a termékről felbontás után a futár / postás jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 munkanapos cserelehetőséget biztosítunk. A szállítás közben megsérült terméket vagy bontott csomagot soha ne vegyen át! Ilyen esetben vetessen fel kárfelvételi jegyzőkönyvet a szállító céggel! Reklamációt csakis kárfelvételi jegyzőkönyv másolatával vagy sorszámával áll módunkban elfogadni!!! Ezek után az Ön részére küldünk másik csomagot, a keletkezett kárt pedig a kárfelvételi jegyzőkönyv segítségével behajtjuk a szállító cégen. (amennyiben szállítás közben történt a sérülés)

Egyéb információ

Vásárlóink a web áruházunkban található termékek főbb jellemzőiről azok információs oldalain tájékozódhatnak részletesen. A termékleírások és egyéb informatív adatok vonatkozásában, azok esetleges pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk. A termékekhez kapcsolódó fotók 99%-ban a valós terméket mutatják, de helyenként előfordulhatnak eltérések a gyártók által bevezetett új csomagolások, vagy egyéb, a termékek megjelenését/tartalmát esetlegesen befolyásoló változtatások miatt. Ilyen esetekből eredő problémákért felelősséget nem vállalunk! Természetesen minden megrendelés esetén a lehető legkörültekintőbben igyekszünk eljárni vevőink megrendeléseinek feldolgozásakor az esetleges félreértések minél hatékonyabb elkerülése, kizárása érdekében!

Azon termékek esetében ahol "999999" forint szerepel a termék mellett, természetesen nem vásárolhatóak azon értéken! Az ilyen termékek mindig beárazás alatt állnak. Az aktuális árról érdeklődjön vevőszolgálatunknál!

Az áruházban megvásárolható termékek ára az euro/forint USD/forint árfolyamától függ! Így termékeink esetében az árváltozás jogát fenntartjuk. Az árak a termékeknél 310Ft/euro és 240Ft/USD közép deviza árfolyamig érvényesek! Drasztikus forintleértékelés esetén ezen árfolyamig érvényesek. Az esetleges árváltozásról írásban tájékoztatjuk a megrendelőt, és megerősítést kérünk, hogy továbbra is fenntartja e a rendelését!

FONTOS tudnivalók!!!

A legkisebb vásárolható végösszeg a webáruházban: 1500Ft

A webáruházat működtető xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx árai a mindenkori ÁFA-t tartalmazzák, az ÁFA árainkban kimutatható.

Az árak 1db-ra vagy bizonyos termékeknél egy csomagra vannak feltüntetve. Ettől eltérő esetben külön jelezzük. Bizonyos termékek csak párban rendelhetőek, ezt jelezzük az adott terméknél.

Rendelés módosítása:

Amennyiben módosítani szeretné rendelését kérjük, hogy a info@muszakibazar.hu email címre küldje a módosítási igényét! A levél tárgya "RENDELÉS MÓDOSÍTÁS + ÜGYFÉL NÉV" legyen!!!! Ne visszalevélként írjon valamely visszaigazolásunkra, mert ez esetben nem fogjuk a számtalan levél között időben észrevenni a módosítást!

Rendelés törlése vagy sztornózása:

Amennyiben töröltetni szeretné rendelését kérjük, hogy a i nfo@muszakibazar.hu email címre küldje! A levél tárgya "RENDELÉS TÖRLÉSE + ÜGYFÉL NÉV" legyen!!!! Ne vissza levélként írjon valamely visszaigazolásunkra, mert ez esetben nem fogjuk a számtalan levél között időben észrevenni a kérését! Aki nem így küldi rendelése törlését, nem valószínű hogy időben észre vesszük a törlés tényét és kiküldjük a csomagot. A fölösleges csomag kiküldésből származó kár a megrendelőre terhelhető. Sok esetben már futárnak / postának történt átadás után van időnk kiértesíteni az ügyfeleket a feladásról, ezért fontos, hogy időben értesítve legyünk a rendelés törléséről!

Reklamáció vagy hiányos csomag:

Amennyiben gondja van a szolgáltatásunkkal vagy hiányosan kapta meg a csomagját akkor a i nfo@muszakibazar.hu email címre írjon! A levél tárgya a "REKLAMÁCIÓ + ÜGYFÉL NÉV vagy a HIÁNYOS CSOMAG + ÜGYFÉL NÉV legyen!!! Ne visszalevélként írjon valamely visszaigazolásunkra, mert ez esetben nem fogjuk a millió levél között időben észreveni a kérését!

Akciós és leértékelt termékek

a.) Minden akciós termékünk, cégünk vagy importőrünk raktárkészlete erejéig érvényes! Ez esetben, ha elfogy az utolsó termék, a meghirdetett akciót felfüggesztjük! Viszont erre csak  munkaidőben van munkatársainknak lehetősége! Így, ha az utolsó termék eladása után is érkezik online rendelés, akkor cégünk megpróbál beszerezni utánpótlást  a termékből. Azonban, ha nincs pótlás, írásban közöljük, hogy nem tudjuk  teljesíteni a rendelést! Kérem, ezt vegye figyelembe bármely akciós vagy leértékelt termék vásárlása esetén! Akciós termékek vásárlása esetén kérem vásárlás előtt vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal!

b.) A fix akciós idő intervallumban meghirdetett akciók esetében az akció lejártáig garantáljuk az akciós árat és a termék utánpótlást! Kivétel lehet ez alól, ha kiegészítjük a "vagy a készlet erejéig" kiírással! Ez azt jelenti, hogyha a  adott idő intervallumon belül elfogy a termék, akkor nincs további akciós termékpótlás.

Csomag átvételének megtagadása:

Minden ügyfelet telefonon vagy írásban értesítünk a csomag feladásának napjáról, érkezésének dátumáról, csomagszámról és az esetleges utánvétes összegről. Az ügyfél az előzetesen leegyeztetett és feladásra került küldeményét köteles átvenni az eladó cégtől! Majd átvétel után élhet elállási jogával! (lásd: Elállási jog) Azon felhasználóinkat akik a megrendelt csomagot nem veszik át és telefonon vagy levélben nem mondják le rendelésüket (még a feladás előtt), korlátozzuk regisztrációjukat a rendszerben! Ami annyit jelent, hogy újabb rendelést nem tudunk teljesíteni, ameddig az okozott kárt számla ellenében nem rendezik cégünk felé. Cégünk a szállító cégnek akkor is a teljes szállítási díjat fizeti ha a megrendelő meggondolta magát és nem veszi át a csomagját, ezzel költségeket okozva cégünknek.


A vásárló jogai és kötelességei

A vásárlónak 14 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet - Távollévők között  kötött szerződésekről - értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. Az Eladó köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszajuttatni a vásárlónak. Az elállásra* nyitva álló 14 napos határidő attól  a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette.

Elállási jog*

Elállási jog vállalkozások számára
2013. Január 1.-től Kft., Bt., egyéni vállalkozó illetve egyéb szervezet vagy gazdálkodó csoport nevére kiállított számla esetén a vásárló részéről nem vehető igénybe elállási jog. Az egymástól távollévők között létrejött szerződés értelmezésében elállási jog a FOGYASZTÓT * illeti meg, ilyen esetben a vásárló pedig nem fogyasztó.

A joganyag itt tölthető le.

* Fogyasztó: Az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.


Az elállási jog a termék átvételétől számított 14 napon belül minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a csomagot küldő importőr címére. Az elállásra vonatkozó igényét kérjük e-mailben jelezze felénk! Az áru ellenértékét a termék visszajuttatását követő 14 napon belül visszafizetjük (számlaszám megadása ajánlott). Ha másképp nem rendelkezik, akkor a regisztrált névre és szállítási címre küldjük a Magyar Posta Zrt. segítségével az összeget.

Bővebb információ az elállási jogokról:
http://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html

http://www.nfh.hu/portal/hasznos/internetes/elallasijog.html

Az ellálási jogra vonatkozó fontosabb dolgok:
- Csak az eredeti tartozékaival mellékelt terméket veszünk vissza!pl: eredeti tartozékok, eredeti doboz, eredeti garancialevél
- Csak az eredeti számlával vagy annak másolatával mellékelt termékeket tudjuk visszavenni!
- Hiányos csomagolás esetén avulási értéket számíthatunk fel! (az avulási értékről tájékoztatjuk a vásárlót levélben)

Nem vonatkozik az ellálás joga, a következő esetekre:

- Zárjeggyel lezárt műsoros DVD lemezekre, amelyeket átvétel után felbontottak
- Zárjeggyel vagy fóliával lezárt kártyákra, amelyeket átvétel után felbontottak
- Egyedi rendelésekre beszerzett termékre, amelyeket nem tartunk webáruházunkban, és csakis a vevő kérésére beszerezzük külföldről vagy hazai importőrtől
- Egyedileg legyártatott és minden egyéb egyedi rendelésre készült termékre sem vonatkozik
- ha hiányosan küldi vissza a vásárló a terméket 
- bármilyen már beüzemelt, kipróbált használat jeleit viselő termékre
Amennyiben közös megegyezéssel mégis visszavesszük az adott beüzemelt terméket avulás számítunk fel! Az avulást attól tesszük függővé, hogy az adott termék még alkatrész pótlással vagy újracsomagolással eredeti vagy leértékelt áron még esetlegesen újra tudjuk értékesíteni. Az avulásra 15-30% számítható fel az újra csomagolást és eredeti állapot visszaállítását illetően. Az ügyfelet tájékoztatjuk az avulás értékéről! 

Továbbá azon termékekre sem vonatkozik, ahol ezt a kiírást láthatja:

FIGYELEM! A termék nem raktári termék! 
Csak egyedi megrendelésre, előreutalásos opcióval szerezzük be! 
Az egyedi rendelésre beszerzett termékekre nem vonatkozik az 
internetes vásárlásokra érvényes 8 napos elállási jog!!! 
Kérjük, csak e feltételek elfogadásával rendelje meg a terméket!

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a muszakibazar.hu üzemeltetői Vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítik a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!

Jótállás és garancia

A www.muszakibazar.hu -n levő minden termékre garancia vonatkozik. A kisebb ( 10 000Ft alatti) értékű eszközökre 8 munkanap elégedettségi garanciát kínálunk, míg minden ezen érték feletti termékre minimum 1 ÉV hivatalos jótállás van. Azon termékeknél, ahol a gyártó vagy forgalmazó hosszabb jótállási időt vállal feltüntetjük a termék adatlapján.

Fontos tudni, hogy tegyük fel egy telefonnál mely dologra, mennyi és milyen garancia vonatkozik:

- Fizikai sérülésre, behatásra NINCS garancia. Egyetlen kivétellel: Ha a termék így érkezett. Ezt az ügyfél az érkezés napján a kicsomagolás után haladéktalanul bejelenteni köteles az info@muszakibazar.hu e-mail címen 3-5 fotóval mellékelve, amelyen látszik az érkezés dátuma és a kibontott postai csomagolás hogy a termék valóban aznap érkezett. Ezeknél az úgynevezett "DOA" ( Halottan érkezett ) esetekre is azonnali cserét kínálunk.

- Android operációs rendszert futtató készülékek szoftverének cseréje, frissítése kizárólag szervizünk által történhet, kivéve azon eseteket, melyeknél a gyártó közvetlenül a készülékre letölthető és telepíthető frissítést kínál. Amennyiben bizonyítható, hogy a készülék operációs rendszere, annak egy része vagy egésze a gyártó által hivatalosan kiadott frissítési metóduson kívül lett módosítva, cserélve úgy a készülék garanciális javítását megtagadhatjuk.

- Egyedi, úgynevezett custom romok telepítése kapcsán bekövetkezett meghibásodások automatikus garanciavesztéssel járnak.

- A garancia megvonásra kerül amennyiben az androidos készülék gyári recovery menüjét a vásárló/fogyasztó önkényesen cseréli, a root joggal nem rendelkező telefont rootolja és/vagy a készülék szoftverének helyes működése ezáltal veszélybe kerül, vagy hibásan kezd működni a készülék.

- Tartozékokra a garancia 8 munkanap. Ezen időn belül tökéletesen letesztelhető az akkumulátorok élettartama, a gyári fej/füllhalgatók, töltő minősége. Ha letelt, akkor egy tartozékért átlagban 1-2000Ft-ot kell felszámítanunk.

- A magyar menü elkészítését kollégánk végzi el. Amennyiben sikertelen a KÜLÖN szolgáltatás, akkor az árát visszautalják. Esetlegesen, ha a magyar menü hiányos, pontatlan, akkor kísérletet teszünk ingyenes finomhangolására, vagy akár visszaállítjuk az eredeti angol nyelvet, és a magyarítás visszajár. Fontos: A magyarított menü lassúságára, lefagyására, akár instabilitására garanciát nem vállalunk, mert ezt nem a gyártó telepíti fel az esetek túlnyomó részében.

- Folyamatos használat melletti elhasználódó kopó alkatrészekre garancia 10 nap. Amennyiben a készüléken a gomb(ok), kihúzható szerelékek, hátlap, és minden ami folyamatos érintés alatt van tíz napon belül elromlik akkor ingyenesen javítjuk vagy javíttatjuk. Kivétel, ha látszódik hogy nem rendeltetésszerűen volt használva a készülék. Tipikus nem garanciás esete az ilyeneknek, hogy a mobil gombsora az intenzív használattól, és zsebbehordástól elkopik a hosszú idők során.

- Elállás esetén, amennyiben nem eredeti csomagolásban, esetleges hiányzó (vagy törött) tartozékkal kapjuk vissza a készüléket, akkor tartozékonként 2000Ft pótlási díj kerül levonásra.


TOVÁBBI INFORMÁCIÓK: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag

A 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 
Itt olvasható: 
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0100108.TV&kif=elektronikus+kereskedelem#xcel

Szavatosság

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását cégünk (webshopunk) felé. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, a vételár csökkentését, illetve visszafizetését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

Teljes információ: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300049.GKM

A vásárló: A vásárlástól számított első hat hónapban jelentkező hiba esetén a kereskedő köteles bizonyítani, hogy a hiba a vásárláskor nem volt benne a termékben, hogy a hiba nem a teljesítéskor is meg lévő körülmények miatt keletkezett, hanem az áru rendeltetésellenes használata okozta. A Rendelet több kötelezettséget is felállít a kereskedő részére: mindenekelőtt a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyen rögzítenie kell a vásárlás tényét, illetőleg a kifogás beazonosításához szükséges adatokat, továbbá amennyiben a kifogást a fogyasztó igényétől eltérően rendezi, ennek indokát is.

Szükségképpen szakvélemény beszerzésével lehet minden kétséget kizáróan igazolni azt, hogy a meghibásodás nem gyártási hiba eredménye. A törvény vélelem miatt az első hat hónapban a kereskedő köteles bizonyítani, és a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos valamennyi költséget viselni - így a szakvélemény beszerzési költségét is.

Hat hónap leteltével a bizonyítási teher megfordul és a továbbiakban nem a kereskedőnek kell a hiba keletkezési körülményeit bizonyítania, és ennek a bizonyításnak a keretében az esetlegesen szükséges szakvéleményt beszereznie, hanem - a Rendelet vonatkozó rendelkezései értelmében - a fogyasztó közvetlenül fordulhat a Főfelügyelőséghez.

Ez esetben a fogyasztónak tudnia kell azt, hogy egyrészről a vizsgálat költségeit neki kell megelőlegeznie és az csak abban az esetben jár vissza neki, ha a kifogása alaposnak minősült. A vizsgálati díjat - mivel ez esetben az a szavatossági igény teljesítésével kapcsolatban felmerült költségnek minősül - a kereskedő köteles visszatéríteni, de a visszatérítési kötelezettséget az FVF nem állapíthatja meg, csak a bíróság.

A jogérvényesítés elévülési ideje: a tartós használatra rendelt termékeknél a szavatosság elévülése három év letelte után következik be. Nem tartós cikkeknél 
hat hónap után évül el a szavatossági igény. Azaz ezen idő alatt élhet jogaival a fogyasztó. Azoknál a termékeknél, amelyeknél egy év a jótállási idő, további két esztendeig, azoknál pedig, amelyeknél kettő év a jótállás időtartama, további egy évig érvényesíthető a szavatosság.

A nem tartós használatra rendelt termékeknél (pl.: cipő, egyéb ruházati termékek stb.) a szavatosság alapján érvényesíthető jogok általános elévülése hat hónap. Ha a vásárló -e hat hónap alatt menthető okból nem tudja szavatossági jogait érvényesíteni így különösen, ha a hiba, jellegénél, avagy a dolog természeténél fogva hat hónapon belül nem volt felismerhető - szavatossági jogait a teljesítéstől (vásárlástól) számított egy évig érvényesítheti. 

Az EU-ban a szavatosság az alábbiakra terjed ki:

- az áru nem alkalmas a használatra; 
- teljesen más árut szállítanak, mint amit a fogyasztó rendelt; 
- hiányzik a használati utasítás; 
- kevesebb áru érkezik, mint amennyit a fogyasztó rendelt; 
- hibás teljesítésnek minősül a szolgáltatott áru szakszerűtlen összeszerelése is, ha a szerelés szerződéses kötelezettség, és azt a kötelezett vagy olyan személy végezte el, akinek  magatartásáért a kötelezett felelős; 
- a kötelezett felel akkor is, ha az áru összeszerelését a szerződésnek megfelelően a jogosult végezte el,   de a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. 

A fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely ezektől a rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el.

A minőségi vagy mennyiségi hibáért kellékszavatossággal, a jogi hibáért jogszavatossággal tartozik a kötelezett (aki lehet a gyártó, a forgalmazó vagy a kereskedő). Jogi hibának minősül, ha a hibátlan teljesítés ellenére a jogosult nem szerzi meg mindazon jogokat, amelyek őt jogszabály vagy szerződés alapján megilletnék.

Ha a termék nem felel meg a szerződésnek, a fogyasztót a következő szavatossági jogok illetik meg: a Ptk. módosítása a fogyasztók számára előnyös irányba változtatta meg a  jogérvényesítés sorrendjét. A korábbi szabályozás szerint a fogyasztó elsősorban a hiba kijavítását, illetőleg megfelelő árleszállítást kérhetett, és csak abban az esetben kérhette az áru kicserélését, ha a hiba nem volt rövid idő alatt (8 napon belül) értékcsökkenés nélkül kijavítható, vagy a kijavítás a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem volt lehetséges.

Egyrészt az új szabályozás alapján a fogyasztó már első körben választhat, hogy kijavítást vagy kicserélést kér, tehát a kicserélés, mint igény teljesítésének nem  feltétele a javíthatatlanság. A fogyasztó választási lehetősége csak akkor korlátozott, ha a kicserélés lehetetlen (pl. nincs azonos vagy hasonló termék a kereskedő készletében)  vagy ha a csere aránytalan többletköltséget eredményezne(pl. azonnal és minimális költségigénnyel járó javíthatóság esetén).

Másrészt az szabályozás alapján a szavatossági jogok érvényesítésének sorrendjében második helyre került az árleszállítás igénylésének a lehetősége, illetőleg az elállás (azaz a vételár visszakövetelése), mely utóbbira akkor kerülhet sor, ha a jogosultnak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, illetőleg ha a korábbi igények teljesítését a kötelezett nem vállalja vagy nem tudja teljesíteni. Fontos szabály ugyanakkor, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.

A termékszavatosságot illetően még számos jog illeti a vásárlót! 
Részletesebb info: a "Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről" szóló 1959. évi IV. törvényben található meg. 
További információk: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag
Bővebb információk a www.fogyasztovedelem.hu , a www.ofe.hu
illetve a www.nfh.hu oldalakon is találhatók.

Igényérvényesítés

A vásárló jótállási igényét érvényesítheti a jótállási jeggyel és/vagy a vásárláskor kapott fizetési bizonylattal is (blokk, nyugta, számla).

Javítás, szervíz:

Az átlagos javítási idő  néhány munkanap. Ez az esetleges alkatrész beszerzési idő függvényében módosulhat. Aktuális javítási óradíjaink:

Készülék vizsgálati díj: 1270,-

Készülék tisztítás, portalanítás: 2700,-

Telefon javítás:           3000,-

Audió készülék javítás: 3000,-

Egyéb javítás: 1800,-

Tárolási díj: 125,-/nap

Az áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák !!!

A javított készüléket 7 napig díjmentesen tároljuk!

Készülék vizsgálati díjat nem kell fizetni, ha alkatrészhiány miatt nem tudjuk javítani a készüléket, illetve ha az Ügyfél kéri a javítást. Készülék vizsgálati díjat kell fizetni, ha a javítási költséghatár miatt a készüléket nem javíthatjuk meg.

A készülék javított egységeire és a beépített alkatrészekre 10.000Ft-os javítási összegtől grátisz 3 hónap garanciát vállalunk. 20.000Ft-os  javítási összeg felett a kötelező jótállást vállaljuk, melynek időtartama 6 hónap. Reklamációt kizárólag blokk vagy számla ellenében fogadunk el!

Általános javítási feltételek

A javításra elküldött készüléket a munkafelvevő átvételi elismervényen átveszi és feltünteti a készülék típusát, gyári számát, külső sérüléseit és az Ügyfél által panaszolt hibáit. Szervizünk csak tiszta állapotban elküldött készüléket javít.  A javításokat típustól függően az átvétel sorrendjében végezzük el. Sürgősségi javítást csak felár ellenében vállalunk! A nem garanciális javítás esetén az Ügyfél által panaszolt hibákon kívül a készülékben talált egyéb hibákat is megjavítjuk külön felkérés nélkül (ez alatt a következő hibák értendők: pl. kopott gumis alkatrészek, elhasználódott, kívülről az ügyfél által még nem észlelhető hibák, tisztítás, karbantartás). Ezen hibák elhárítása az üzembiztos működés érdekében szükségesek. Ha az Ügyfél külön nem szab határt, mindenféle tájékoztatás nélkül megjavítjuk 5.000,-Ft + ÁFÁ-ig a készüléket. Az ügyfél kérésére, a javításra elküldött készülékről állapot felmérést készítünk (értékbecslés, árajánlat).  Készülék vizsgálati díjat nem kell fizetni, ha alkatrészhiány miatt nem tudjuk javítani a készüléket, illetve ha az Ügyfél kéri a javítást. Készülék vizsgálati díjat kell fizetni, ha az Ügyfél által megszabott javítási költséghatár miatt a készüléket nem javíthatjuk. Árajánlat, vizsgálati díj: 1270,-Ft + ÁFA. A készülékeket a szerviz terhelésének és az alkatrész beszerzésének függvényében 3-30 munkanap alatt javítjuk.  A rezsi óradíjak az ÁSZF-ben láthatóak. Minimális javítási idő 1 óra.  A továbbiakat 1/4-ed órás lebontásban számítjuk. A készülék javított egységeire és a beépített alkatrészekre 10.000Ft-os javítási összeg felett grátisz 3 hónap garanciát vállalunk. 20.000Ft-os  javítási összeg felett a kötelező jótállást vállaljuk, melynek időtartama 6 hónap. Reklamációt kizárólag blokk vagy számla ellenében fogadunk el! Garanciát nem vállalunk olyan készülékekre, melyeket előzőleg szakszerűtlenül javítottak, vagy másik szerviz nem tudta megjavítani. A garancia idő kezdete a javítás elvégzése (számla dátuma). Késedelmes átvételkor a késés idejével csökken a garanciális idő. A garancia csak az általunk cserélt alkatrészekre és munkára vonatkozik. A garancia érvényét veszti, ha a készüléket más szétszedi, továbbá törés ill. elemi kár (túlfeszültség) villámcsapás esetén. A készülékben általunk okozott kárt megtérítjük. A javított készülékeket 7 napig díjmentesen tároljuk, ezután tárolási díjat számítunk fel. Összege: napi 125,-Ft. 3 hónapnál tovább a készüléket nem tároljuk, külön felkérés nélkül értékesítjük! Az eladási árból a javítási és tárolási költséget levonjuk, a fennmaradó összeget az ügyfélnek postázzuk. A vállalási feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. idevonatkozó rendelkezései a mérvadóak.

Adatvédelem

Mint a regisztrált felhasználók adatainak felelős kezelője, mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a rendelkezésünkre bocsátott adatok kezelése, annak minden fázisában  megfeleljen a jogszabályoknak. A személyes adatok kezelése és feldolgozása során különös gondot fordítunk az 1992. évi LXIII.tv. Adatvédelmi Törvény, illetve a mindenkori Adatvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezéseinek betartására. Ezt a törvényt 2012.01.01.-től felváltotta az új adatvédelmi törvény! 

Ügyfeleink adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi hitelesítése érdekében tároljuk. A beérkező megrendeléseket iktatjuk, írásbeli szerződésnek tekintjük, 
amelyek utólagosan visszakereshetők. 

Regisztrált ügyfeleink személyes adatait harmadik fél részére semmilyen célból vagy okból át nem adjuk (kivétel a megfelelő jogosítvánnyal rendelkező Magyar hatóságok törvényekben szabályzott megkeresése). Megrendelés esetén azonban az ügyfél szállítási címét és telefonszámát a futárnak / postának kiadjuk, mivel ez elengedhetetlen a sikeres kézbesítés érdekében. 

xxxxxxxxxxxxxxxxx adatkezelési nyilvántartási száma: folyamatban...
Az adatkezelőnek a nyilvántartási számot az adatok minden továbbításánál, nyilvánosságra hozásánál és az érintetteknek való kiadásakor fel kell tüntetnie (Infotv.) 68. § (6)

A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

ÚJ 2012-es ADATVÉDELMI TÖRVÉNY KIEGÉSZÍTÉS: 

2012. január 1-jén hatályba lépett 2011. évi CXII. törvény 65–68. §-a rendelkezik az adatvédelmi nyilvántartásról.

Az adatvédelmi törvény írja elő, hogy az adatkezelésekről az adat felvételekor részletes tájékoztatást kell adni. Érvényesen ugyanis csak akkor tud az érintett hozzájárulni személyes adatai kezeléséhez, ha ismeri az adatkezelés minden részletét.

Infotv. 20. § (1) Az érintettel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés hozzájáruláson alapul vagy kötelező. (2) Az érintettet az adatkezelés  megkezdése előtt egyértelműen és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról,  az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, arról, ha az érintett személyes adatait az adatkezelő  a 6. § (5) bekezdése alapján kezeli, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv)
Adatvédelem / II. fejezet / személyes adatok védelme:
http://www.naih.hu/files/Infotv-_MO.pdf


Az adatkezelés jogalapja [Avtv. 5-6. §§] 
Egyértelmű, részletes tájékoztatás [Avtv. 20. §] 
Adatvédelmi nyilvántartás [Avtv. 65-68. §§]
Adatfeldolgozás [Avtv. 3. §, 10. §]
Automatizált adatfeldolgozás [Avtv. 11. §]
Adatbiztonság követelménye [Avtv. 7. §]
Belső adatvédelmi felelős [Avtv. 24-25. §§] 
Az érintettek jogai és érvényesítésük [Avtv. 14-23. §§]
Jog a tájékoztatáshoz [Avtv. 15-16. §§]
Helyesbítés és törlés joga [Avtv. 17. §]
Tiltakozás személyes adat kezelése ellen [Avtv. 21. §] 
Bírósági jogérvényesítés – bizonyítási teher [Avtv. 22. §] 
Kártérítés [Avtv. 23. §]
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság [Avtv. 38-71. §§]
A Hatóság vizsgálata [Avtv. 52-55. §§] 
A Hatóság ombudsmani típusú eszközei [Avtv. 56-59. §§]
Adatvédelmi hatósági eljárás [Avtv. 60. §]

Bővebb infomációt itt talál:
http://www.naih.hu/


A Nemzeti Atatvédelmi és Információszabadság Hatóság elérhetősége: 
http://www.naih.hu/kapcsolat.html

Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Honlap: http://www.naih.hu
Minden értékesítésről névre szóló bizonylatot állítunk ki, amely részletesen tartalmazza az egyes áruk megnevezését, árát, továbbá a kézbesítéssel kapcsolatos költséget. Az esetben, ha a vásárló kérése alapján adóügyi elszámolásra alkalmas számlát állítunk ki, tartalma a fentivel megegyező, és megfelel az adójogi  előírásoknak.

Bizonylatolás

Minden értékesítésről névre szóló bizonylatot állítunk ki, amely részletesen tartalmazza az egyes áruk megnevezését, árát, továbbá a kézbesítéssel kapcsolatos költséget.  Az esetben, ha a vásárló kérése alapján adóügyi elszámolásra alkalmas számlát állítunk ki , tartalma a fentivel megegyező, és megfelel az adójogi előírásoknak.

Honlap nyelvezete


Minden termék megnevezése magyar nyelven jelenik meg webáruházunkban! Kivitelt élvez ez alól: márka nevek és márkán belüli gyári típus jelölések

A forgalmazó

A forgalomba hozó felelős a fogyasztóval szemben azért, hogy az áru annak átadásakor megfelel a törvényes vagy szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. 

A gyártó, illetve a forgalmazó mentesül a felelősség alól, ha:

- a fogyasztó már a szerződéskötéskor tudott a hibáról, és ennek ismeretében is megkötötte a szerződést; 
- a fogyasztó észreveszi, hogy a kötelezett hibásan teljesített, és ezt nem közli időben, akkor az ebből eredő kárért nem felel. 
- a fogyasztó szavatossági jogait az olyan hibák tekintetében érvényesítheti, amelyek a teljesítés időpontjában már megvoltak, és két éven belül felszínre kerültek. 

Használtcikkeknél ez a határidő az eladó és a fogyasztó közötti megállapodással egy évre lerövidíthető. 

Szállítási határok: 

Cégünk a webáruházon keresztül csak Magyarországon belüli címre szállít és értékesít!
Külföldre nem vállalunk szállítást! Hitel ügyintézés nincs cégünknél! 

HITEL:

Hitel ügyintézés nincs cégünknél! Fizetni csak készpénzzel, átutalással, bankkártyával, paypallal vagy utánvéttel lehet! 

MINŐSÉGI KIFOGÁST INTÉZŐ SZERVEK:


Pest Megyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Felügyelőség-vezető: Albert Ildikó

Cím.  1135 Budapest, Lehel utca 43-47.

Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.

Telefonszám: +36 1 329-7017,  +36 1 236-3937 , +36 1 236-3900

Telefax: +36 1 235-0856

E-mail: fogyved.pestmegye@nfh.hu

ill. fogyved.pestmegye@pmkh.hu

 

CEGLÉD VÁROS JEGYZŐJE
Jegyző: Dr. Diósgyőri Gitta jegyző
Tel: (53) 511-407, Fax: (53) 511-406
Email: jegyzo@cegledph.hu

FOGYASZTÓVÉDELMI FŐFELÜGYELŐSÉG
1088 BUDAPEST,JÓZSEF KRT. 6. TEL.: 06 1 459-4800
Elállási jog információ: 06 1 459-4833, 06 1 459-4836

További lista: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

BÉKÉLTETŐ EGYESÜLET:

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu


Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Postacím: 1530 Budapest, Pf. 5.
Tel.: 06-1-391-1400
Fax: 06-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Honlap: http://www.naih.hu

 

Utolsó frissítés: 2015. június 16.

ÁSZF letöltése nyomtatható formátumban:

 

MTlkM